יותר מ 50% מהמשתמשים בלינקדאין עושים זאת במובייל והמספר עולה ועולה..

ואכן העובדה היא  שלינקדאין נותנים יותר אופציות  במובייל שאינן מופיעות באפליקציה במחשב, הרבה יותר !

במאמר נסתכל על ההודעות שלינקדאין מאפשרת לשלוח ונראה שיש הרבה יותר אופציות מרגשות בהודעות במובייל מאשר בהודעות באפליקציה במחשב.

אז מה האופציות  והיכן?

באפליקציה: (במחשב)
במובייל: 
33

כל אחת מהאפשרויות מרגשת בפני עצמה ומה שהכי מרגש בעיני זו האופציה למשלוח הודעה קולית אישית !

תארו לעצמכם שבמקום הודעת טקסט, הלקוח או המועמד שלכם היה מקבל הודעה קולית שלכם – אישית אליו, עם האנרגיה והקול שלכם !!!  הסיכוי שיקשיב (במקום לקרוא) ויתחבר (במקום רק יתעניין) הוא עצום. ניסיתי מספר פעמים וקבלתי תגובות מקסימות.

מה היתרונות בהודעה קולית בלינקדאין על פני טקסט או אפילו הודעה קולית טלפונית ?
  1. בנתיים, כמעט אף אחד לא משתמש בתכונה זו ב- LinkedIn, מכיון שלא מכירים אותה ! אז נכון לעכשיו זו דרך מצוינת לבלוט!
  2. זה יוצר סקרנות ומקבל שיעור הרבה יותר גבוה של חוזרים מאשר הודעת טקסט או טלפון טיפוסית.
  3. מקבל ההודעה יכול מיד ובקלות לראות את הפרופיל שלך, התמונה, ללמוד עליך יותר ולקבל החלטה מידית לחזור אליך.
  4. לאחר שליחת ההודעה הקולית אפשר לשלוח תוכן, תובנות או כל דבר אחר בעל ערך.
  5. ההודעה הקולית לא נמחקת, הי שם וניתן לגשת אליה שוב ושוב למשך שבועות, חודשים או אפילו שנים מאוחר יותר.
אז החלטתם לשלוח הודעה קולית?

הכללים של הודעה קולית מאוד דומים להודעה כתובה ושווה להקדיש זמן וללמוד איך עושים את זה נכון.

  • עדיף ללמוד ולהכיר את האדם אליו אתם פונים ולעשות את ההודעה ממש פרסונלית, למשל:
    "הי דוד..שמי… נעים מאוד…קראתי את הפוסט המעניין שלך משבוע שעבר בנושא XXXX, הזדהית מאוד והייתי רוצה לשוחח איתך בנושא. האם נוכל טלפונית ?
    כמו כן מצורף פה גם משהו עלינו כדי שתכיר."
  • כמו כן, מצוין להזמין אנשים לאירועים, וובינארים ועוד באמצעות הודעה קולית, אחכ הצמידו את הברושור של האירוע.
  • מצוין לספר על הצעת משרה מעניינת תוך מתן פרטים מלהיבים ומעניינים, גם פה פרסונליזציה תתאים מאוד.
ועכשיו שזה עדין חדש ומהפכני, היו הראשונים להשתמש אך בחכמה !!!
רוצים לדעת יותר ?
מוזמנים ללמוד הכל בקורס לינקדאין הקרוב בלינק