כנראה שיכולות המכירה שלך לא מושחזות!

ולמה שיהיו? רוב המגייסים לא מודעים לזה שהם עוסקים רוב הזמן במכירות!

מועמדים לא חוזרים אליך בלינקדאין או במייל?

מפחד/ת לפנות לטלנטים מובילים ומניח/ה הנחות?

מרגיש/ה שאת/ה לא יודע/ת לטפל בהתנגדויות של מועמדים 

בשלבים השונים של הגיוס?

מפחד/ת לאבד את המועמד/ת בשלב המשא ומתן?

לא מצליח/ה לחבר את המועמדים לתהליך?

לא מצליח/ה להדליק את המועמדים על המשרה והחברה?

כנראה שיכולות המכירה שלך לא מושחזות!

ולמה שיהיו? רוב המגייסים לא מודעים לזה שהם עוסקים רוב הזמן במכירות!

אנשי הגיוס מעורבים בתהליכים של מכירה וקניה במקביל, הם "קונים" עובד מתאים לתפקיד ו- "מוכרים" את החברה והתפקיד למועמדים!

מהצד השני נמצא מועמד שנמצא גם הוא בתהליכי קניה ומכירה – קנית המשרה ומכירת עצמו.

המודעות למצבים אילו והמיומנות המכירתיות בכל שלב ושלב ממנפות את הגיוס למקום של הצלחות משמעותיות יותר הן בכמות והן באיכות המועמדים.

מטרת הסדנה

הגדלת ההצלחות בהבאת טלנטים ואנשים מתאימים לארגון באופן משמעותי.

העלאת המודעות של מגייסים לזהות מצבים של מכירה וקניה בתהליך הגיוס.

מתן כלים ומיומנויות מכירה

לשלבים השונים

של הגיוס

העלאת האנרגיה,

האומץ

והמוטיבציה להצליח

סילבוס. תכני הסדנה:

הפרקים בסדנה כוללים תוכן וסימולציות:

01

הקדמה

בחלק זה נבין מהם תהליכי מכירה וקניה, למה גיוס זה תהליך מכירה מחד וקניה מאידך, ופירוק פאנל הגיוס לפי שלבי מכירה. נבין במי אנשים בוטחים בשלב המכירה ואיך יוצרים את האימון הזה בשיא המהירות עם מועמדים. נדון בהבדל בין מועמדים שפונים אלינו לבין מועמדים שאנחנו פונים אליהם בהקשר המכירתי.

02

הכנות

בחלק זה נדבר על כל ההכנות שיש לעשות באספקט המכירתי/שווקי  לפני שמתחילים בכלל לחפש מועמדים.  נדבר על המועמד הטיפוסי למשרה (בניית אווטאר), הרצונות והצרכים שלנו מהמועמד אך גם על הצרכים שלו/ה. היתרונות והחסרונות בחברה ובמשרה ונתחיל להתכונן לטיפול בהתנגדויות.

03

פרסום וניראות

בחלק הזה נדבר על איך מפרסמים משרה בצורה נכונה ומוכרת, איפה נכון לפרסם ואיך מודדים את איכות הפרסום. נתמודד עם טיפול בהתנגדויות צפויות כבר בשלב זה, ונשתול את המסרים לאווטרים השונים בדיוק רב, נעבור על פרסומים שלכם ונלמד מהם מה לשמר ומה לשנות. נבין איך להגדיל את המעגל של הרואים את המשרה והמתעניינים בה. (מהאספקט המכירתי)

04

פניה במייל

בחלק זה נדבר על מענה למועמד שפנה, ומאידך על פניה ראשונה למועמד שמצאנו, השונה והדומה. איך בפניה הכתובה הראשונה ניצור אימון ותחושה נוחה להמשך לשיחה. מה יעכב מועמד מלענות ומה יגרום לו לחזור. איך מטפלים בפניות שלא נענו ואיך ממנפים תשובות שליליות.

05

שיחה ראשונה טלפונית

בפרק הזה נקדיש זמן ומיקוד במבנה של השיחה הראשונה, איך אנחנו באמצעותה מבינים את המניעים והצרכים של מועמדים, יוצרים אמון, פתיחות וחיבור שהינו קריטי להמשך. איך לאור הצרכים שלו מוכרים לו את החברה והמשרה. כמו כן נדבר כמובן על התנגדויות וטיפול בהם. גם כאן נעשה הבדלה בין מועמד שפנה למועמד שפנינו אליו.

06

נפגשים עם המועמד

בפרק זה נדבר על שלב הראיונות, איך בשלב זה חשוב גם לראיין (לקנות), אך גם לשלב מסרים של מכירה שמתאימים לצרכי המועמד באופן ספציפי. איך להעביר בין כל המראיינים את הידע על צרכי המועמד, מה חשוב לו ומה הוא בעצם רוצה "לקנות", כל זה תוך חיבור המועמד לחברה והמשרה.

07

להיות עם

בפרק זה נדבר על SLA פנימי של תהליך הגיוס אליו מחויבת החברה והמשתתפים בתהליך הגיוס. מטרת ה SLA היא להוציא מועמדים בין אם התקבלו ובין אם לא כשגרירים טובים של החברה.  שידברו טובות על התהליך ותחושותיהם על אף שקבלו תשובה שלילית. פרק קריטי לשם והמוניטין של החברה.

08

לקחת ולקבל - שלב המשא ומתן

בפרק זה נדבר על מיומנויות משא ומתן, מתי הוא מתחיל ואיך לסיים אותו בתחושה מצוינת לשני הצדדים. איך הצרכים של המועמד (האקדח מהמערכה הראשונה) משתמשים אותנו בשלב זה. מהי שיטת הפרמטרים המרובים ואיך משתמשים בה בהסכם עם מועמד. מהו הסכם טוב ואיך נבחן שאכן זה כך.

למי מיועדת הסדנה?

  • הסדנה מיועדת לצוותי גיוס פנימיים של ארגונים, וכן למגייסים חיצוניים שנמצאים באינטראקציה עם מועמדים בשלב הגיוס כולו או חלקו.
  • הסדנה מיועדת לצוותי גיוס שרעבים להביא את הטלנטים הטובים ביותר וצריכים את התבלין הנוסף לעבודת צוות הגיוס כצוות "מוכר".
  • הסדנה מיועדת לארגונים שיודעים שמגיע להם את הטובים ביותר ומוכנים ללמד את צוות הגיוס שלהם ולאתגר אותם להתמקצע במכירות.

למי מיועדת הסדנה?

  • הסדנה מיועדת לצוות גיוס פנימיים של ארגונים, וכן למגייסים חיצוניים שנמצאים באינטראקציה עם מועמדים בשלב הגיוס כולו או חלקו.
  • הסדנה מיועדת לצוותי גיוס שרעבים להביא את הטלנטים הטובים ביותר וצריכים את התבלין הנוסף לעבודת צוות הגיוס כצוות מוכר.
  • הסדנה מיועדת לארגונים שיודעים שמגיע להם את הטובים ביותר ומוכניים להכוון את צוות הגיוס שלהם ולאתגר אותם להתמקצע במכירות.

מה אמרו על הסדנה?

״עצם העובדה שאני כמגייסת עושה מכירות הממה אותי, ולאחר שקבלתי את זה התחלתי גם להינות מכל הכלים והתפיסות החדשות שלמדנו בסדנה"
״הסדנה לקחה את
הצוות עשרה צעדים קדימה!״
"יש לנו צוות גיוס של 12 אנשים שהיו בסדנה, חשבנו שאנחנו יודעים הרבה, הפתעת אותנו עם ידע חדשני, טיפים משמעותיים והמון מקצוענות"

אנחנו מביאים ידע של שנים הן בתחום הגיוס והן בתחום המכירות וכן נסיון יום יומי במה שאנחנו מלמדים. אין עוד מי שמחבר בין גיוס למכירות ומביא את העולמות האלה יחדיו לכדי הצלחה.

הכשרנו מאות מקצוענים הן בתחום המכירות והן בתחום הגיוס להבאת תוצאות יותר טובות.

למה ללמוד אצלנו?

הסדנאות שלנו הינן מעשיות, מלוות בתרגול פרקטי וסימולציות, וכוללות את כל הטיפים והידע שצברנו לאחר שנים רבות של נסיון הן במכירות והן בגיוס.

אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו, אוהבים מכירות ואוהבים גיוס – שילוב מנצח ! וגם ובעיקר אוהבים ללמד.

חלק מלקוחותינו

על המנחה

תחיה אלונה אלתר הינה אשת עסקים ומביאה יותר מ 20 שנות נסיון בשוק ההייטק בתפקידי מכירות ושווק בכירים מול השוק הישראלי והבין לאומי. כיום מנהלת את חברת Connectim  – חברת השמה והד-האנטינג של בכירים, אנשי מכירות, שווק, פיתוח עיסקי ומומחים טכנולוגיים.

מובילת דעה בתחום המכירות, השווק והגיוס, מנחה ומרצה בתחומים אילו ובכלל זה לינקדאין , יצירת לידים, קמפיינים  ו- social selling. מומחית ברשתות חברתיות.

האם זה בשבילי – מדריך למתלבטים

אתם אולי עכשיו מקיימים עם עצמכם את השיחה הבאה: האם זה בשבילי? הייתי רוצה להרשם או להזמין את סדנת מכירות לאנשי גיוס, אבל משהו עוד מפריע לי ואני מתלבט / אני מתלבטת.

לאחר שיחות רבות עם לקוחות שלי, גיליתי מספר התלבטויות עיקריות, והייתי רוצה לעזור לכם להגיע להחלטה, בהתייחסות לכל אחת מההתלבטויות או השאלות שאתם עומדים מולן עכשיו:

אנשי הגיוס שלנו לא מבינים שהם עושים מכירות!

נהדר, עוד סיבה חשובה להביא את הסדנה. לפני שלוש שנים פנו אלי מחברה בינלאומית מסניף סינגפור כדי לדון בנושא האם אם צריכים לפטר את צוות הגיוס ולהביא מגייסים יותר מכירתיים או שניתן להקנות למגייסים ידע במכירות. מי שלא מבין שצוות הגיוס עושה מכירות לא יוכל לשפר את היכולות שלהם להביא את הטלנטים בעידן הזה.

אנשי הגיוס שלנו מפחדים מהמילה מכירות, מה עושים?

יש תפיסה מוטעית של אנשי מכירות, האנשים שדוחפים לנו משהו שאנחנו לא רוצים בכח ובמניפוציות ולכן אין רצון להחבר לדמות הזו. אך אנשי מכירות טובים הם ממש ההפך, הם מבינים את הצרכים ומחברים את המענה, הסדנה דנה במה זה מכירות באמת, למה גיוס הוא ממש מכירה מחד וקניה מאידך ואיך מתמודדים עם זה בהצלחה והנאה.

האם הסדנה מתאימה גם למגייסים מתחילים או רק למתקדמים?

הסדנה מקנה יכולות וכלים, ולכן עדיף כבר ללמוד אותם על ההתחלה, ולכן גם אנשי גיוס מתחילים וגם אנשי גיוס מתקדמים היו בסדנאות והפיקו ערך רב.

רוצים לחזק את צוות הגיוס שלכם באמצעות סדנת מכירות מהפכנית לאנשי גיוס, השאירו פרטים כאן:

או פנו אלי ל- tchia@connectim.co.il

עיצוב ובניית העמוד: www.talisinay.com

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן