מה האני מאמין שלך?

אני מאמינה באנשים, ביכולות ובעוצמה הגלומה בהם. אני מאמינה שחיבור נכון בין אנשים לחברות מאפשר צמיחה ושגשוג.

מהם התחומים בהם פועלת החברה?

אנחנו מתמחים בהד-האנטינג של בכירים במגוון רחב של תעשיות עם דגש על היי-טק וסטארטאפים.

מה הערך המוסף שאת נותנת לארגונים שאת עובדת איתם?

הבנת החברה והצרכים שלה לעומק. היכרות מעמיקה עם המשאב האנושי אשר חשוב לעיתים יותר מההתאמה המקצועית. במהלך תהליך האיתור והגיוס אנחנו הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהחברה המגייסת ברמת החשיבה והביצוע. זה מה שמביא אותנו בסופו של יום לאחוזי הצלחות גבוהים מאוד בהתאמה.

מה הערך המוסף שאת נותנת למועמדים?

המועמדים שלנו לרוב הם אנשים שנמצאים בתהליך מאוד רגיש ודיסקרטי, תהליך שדורש תשומת לב ואוזן קשבת. אנחנו איתם לאורך התהליך, לפני ואחרי כל פגישה, להתייעצות וחשיבה משותפת על טובת המועמד.

טיפ למעסיק:

הד האנטרים מביאים איתם ניסיון בגיוס שאין להרבה מגייסים בשוק, נסיון במנעד רחב של משרות, ארגונים, אנשים וסיטואציות. הקשיבו טוב לעצות שלהם ותהיו פתוחים להצעות שהם מביאים.

מקרה איוש משרה שזכור לך במיוחד:

היו המון מקרים מעניינים, כמעט כולם כאלה. כך למשל, ארגון פנה אליי בבקשה למצוא סמנכ"ל מכירות עם אפיונים מסוימים. הצגתי מועמד מצוין בעיניי, נקרא לו איציק, אך המראיינים חשבו שהוא מופנם ולא מספיק אנרגטי להוביל צוות מכירות,על אף הצלחותיו הקודמות (קונספציות): "כאן צריך אנרגיה גבוהה כדי לנהל את הצוות…" , ואני טענתי שהוא מעמיק ורציני והעובדים והלקוחות יודעים שאפשר לסמוך עליו. 

שלחתי מספר מועמדים, בתנאי שיעבירו אותו הלאה בתהליך ויפתחו את הראש, פשוט האמנתי בו. הוא כמובן התקבל בסוף ועושה חיל עד היום. ומאז בכל פעם שהם מחפשים מועמד טוב הם אומרים: "תביאי לנו אחד בדיוק כמו איציק".

איך הגעת למקצוע?

לאחר קריירה מעניינת בתפקידי מכירות מובילים בשוק ההיי-טק, החלטתי שהגיע הזמן לעשות שינוי. לקח לי זמן וצלילה פנימה כדי להבין מה אני רוצה עם דגש על רוצה, שגם ימנף את כל הניסיון והקשרים שיש לי בשוק הישראלי. כיון שאני אוהבת אנשים וחיבורים הבנתי שאך טבעי שזה מה שאני אעשה. ברגע שההבנה הזו הגיעה, למחרת פתחתי חברה והתחלתי לעבוד בתחום. היום, 10 שנים מאוחר יותר, אני מאושרת שעשיתי את הצעד הזה.