אז בניתם קהילה סביב הפרופיל שלכם, הוספתם מאות או אלפים של מחוברים.  ועכשיו מה? מה עושים עם הקהילה הזו ?

מערכת יחסים זה משהו שיש לו שני צדדים, גם נתינה וגם קבלה, חייבים את שניהם כדי לטפס במעלה מערכת היחסים עם הקהילה עד לכדי יצירת עסקים ועסקאות.  כל הכללים של החיים האמיתיים חלים גם על החיים הוירטואלים, רוצים להצליח?  תתנו 🎁 , תשקיעו ואז גם תקבלו.

לנושא הזה יהיו כמה פרקים מעולים, ממליצה לקרוא את כולם !

אז מה צריך לעשות כדי להראות ולהצליח בלינקדאין:

לכתוב פוסטים 

לכתוב מאמרים

👍 לעשות LIKE

👍 לפרגן מאוד באמצעות Share

👍 להגיב ב Comments

👍 לפרגן בגדול – Kodus

 

כל הסודות של כתיבת פוסט מוצלח

מה הסוד של פוסט מוצלח, ואיזה פוסט יתפוס את תשומת הלב של הקוראים. לאמר את האמת לעיתים אנחנו חושבים שפוסט X יהיה מעולה והוא לא תופס תאוצה, ולעיתים אנחנו מעלים פוסט שנראה לנו סבבה אך לא מבריק והוא נהיה ויראלי וזוכה לאלפי חשיפות.

אך בכל זאת יש כמה דברים שאפשר לאמר כדי ליצור פוסט טוב וכן כמה טיפים על האלגוריתם של לינקדאין והתנהגות הקוראים. אילו יפרסו בפניכם בפרק הזה ובפרקים הבאים.

 

השיפורים החדשים בפוסטים של לינקדאין:

לינקדאין שיפרו את יכולות הפוסטים  וכיום אנחנו יכולים לעשות דברים שלא עשינו קודם:

שימו לב שכשאתם רוצים לכתוב פוסט, יש להקליק על start a post ואם אתם רוצים לכתוב מאמר הקליקו על Write an article. (על מאמרים הרחבה בפרק הבא)

ואז יופיע המסך הבא ובו תוכלו:

1- לכתוב את הטקסט של הפוסט
הטקסט של הפוסט יכול להיות באנגלית או עברית. אני נשאלת הרבה פעמים, באיזו שפה לכתוב את הפוסטים ? דעתי האישית היא שאם אנחנו פונים לקהל הישראלי ואנחנו רוצים לתפוס את תשומת ליבו אז יש לכתוב בעברית. גם בארץ הסטרטאפ ניישן והטכנולוגיות, עדין אנחנו בנויים לקרוא יותר מהר ובקלות בעברית !!  לקהל בחול כמובן יש לכתוב בשפה שלו.

בתוך הטקסט אני רוצה לציין גם טיפ חשוב נוסף, תכניסו צבע לפוסט כדי שוב לתפוס את העין ולעשות אותו נעים לקריאה. כידוע לא ניתן לעשות אותיות בבולד ולא קו תחתון. אבל כן ניתן להוסיף Unicode. אני אוהבת להשתמש בלינק הבא:  https://emojipedia.org/  ומשם לקחת אימוג'ים וסמלים לפוסטים שלי. (מי שקורא אותם יודע שאני אוהבת להשתמש באימוג'ים אבל במידה !)

2-  תמונות –פעם יכולנו להעלות רק תמונה אחת בלינקדאין וזהו, עכשיו ניתן להעלות כמה תמונות ולקבל קולאז, נאה. סוג קבצי התמונות האפשריים:  Images – GIF, JPEG, JPG, PNG, BMP

3- וידאו – הוידאו כפי שידוע תפס תאוצה מטורפת בשנים האחרונות ככלי לשווק ומכירות, גם לינקדאין הכניסה את האפשרות להעלות סרטונים ונותנת קדימות וחשיפה לסרטונים שתעלו. ואני לא מדברת על לינק ליוטיוב אלא ממש סרטון אותו תעלו לפוסט

4- מסמכים – גם כאן חל שיפור מטורף, ניתן להעלות מסמכים  והם נפתחים בצורה איכותית מאוד בפוסט.
המסמכים שניתן להעלות הם: Documents – CSV, XLS, XLSX, DOC, DOCX, PPT, PPTX, PDF, TXT, HTML, HTM. ממליצה לנסות ולראות. ממש מצוין.

5- קודוס – פיצ'ר חדש ועדין לא ידוע לרוב האנשים הוא הפיצ'ר הזה. באמצעות פיצ'ר חביב זה תוכלו לפרגן ולתת פידבק חיובי לאנשים איתם אתם עובדים. ממליצה להשתמש בפיצ'ר הזה לאנשים אותם אתם רוצים להעריך ולתגמל ! למי שמגיע מגיע. 

אם תקליקו על הקודוס תוכלו לבחור למי אתם רוצים לתת קודוס וכן תקבלו מספר עיצובים והצעות לפרגון. אז קדימה לפרגן !

כמו הקודוס שהעלתי למירית ואפרת שעובדות איתי:   

עד כאן האיך? איך מעלים פוסט בפיד שלכם.

ועכשיו המה?   מה נעלה כפוסט , מה התוכן הנכון? ובאיזו תדירות.

כל זה בניהול מערכות היחסים שלכם בלינקדאין – פרק ב'

למידע על סדנת לינקדאין פרקטית לאנשי מכירות, פיתוח עיסקי ובעלי עסקים יש ללחוץ כאן

סיימתם לקרוא אשמח אם תעשו לייק לפוסט כדי שאחרים גם יראו את הפוסט!