לינקדאין לעסקים #5

לינקדאין לעסקים #5

הרשת שלכם – חלק ב'

הרשת שלנו צריכה לכלול מספר מעגלים:

קולגות וחברים לעבודה – להתחבר אליהם אומר סיכוי גבוה מאוד של אישורים והגדלת הרשת באופן מהיר (תזכרו כל אישור ברמה 1 מוסיף לכם את החברים שלהם ברמה 2).

לקוחות קיימים – חיבור לקוחות ואנשי מקצוע מהחברות איתם אתם עובדים תבנה לכם רשת מוכרת ותומכת. זה חשוב מאוד לפעילות ולניראות שלכם בקהלים בהם אתם כבר מוכרים.

לקוחות חדשים ועוד – אנשים איתם נרצה להיות בעתיד בקשר עיסקי, זה יכול להיות לקוחות, קולגות, יועצים ומובילי דעה. בלינקדאין אנו מצופים להתחבר לאנשים חדשים, מזכירה לכם את הפוסט הראשון בו דברתי על זה שלינקדאין הוא כנס…. ומה רוצים לעשות בכנס ? להיראות ולהכיר אנשים חדשים.

אז איך תבנו את הרשת שלכם תכלס

התבחרו קודם כל לחברים מכרים ולקוחות קימים !!

נתחיל בזה שהדרך הפשוטה למצוא משהו בלינקדאין היא לכתוב את שמו בחלון החיפוש הקטן בראש המסך, וניתן להקליק על השם הנבחר, להגיע לפרופיל שלו ולבקש חברות על ידי הקלקה על Connect.

לרגע נעצור ונסתכל על סרגל הכלים של הלינקדאין בחלק העליון של המסך.

הקליקו על My Network והכנסו לאזור בו תוכלו לבצע פעולות שקשורות ברשת שלכם:

ראו לפי מספרי החיצים:

  1. הכניסה למסך ה Network
  2. כמה חיבורים/חברים ברמה 1 יש לי. אם תקליקו עם המספר תכנסו למסך עם כל החברים שלכם, אותם תוכלו לראות ממוינים לפי "התווספו לאחרונה", או שם משפחה או שם פרטי. וגם לערוך חיפוש בתוך הרשימה.
  3. אנשים שמבקשים להתחבר אלי, ואפשרות לאשר או לא. כאשר אתם עושים Ignore, הצד השני לא רואה את זה ולא מקבל על זה אינדיקציה.
  4. ללינקדאין יש אלגוריתם באמצעותו הוא ממליץ לכם על התחברות לאנשים, קבוצות שיכולות לעניין אתכם, או נושאי עניין #hashtags.
  5. אם תקליקו על manage all, שתי רשימות. האחת מי מחכה לאישור ממכם להתחברות, ורשימה שניה , למי אתם שלחתם בקשה וטרם אושרה.
  6. More Options אופציה שאינה מוכרת להרבה אנשים, ובה אופנים שונים להגדלת הרשת בכמות גדולה בבת אחת !!  :

במסך זה תוכלו להגדיל את הרשת שלכם במספר אמצעים:

  1. משלוח הזמנות לכל אנשי הקשר שלכם במיילים השונים, תוכלו לאשר ללינקדאין להכנס לג'ימייל, יאהו או מיילים אחרים אפשריים ולבצע משלוח אוטומטי של הזמנות ללינקדאין לכל אנשי הקשר.
  2. הקלדת מספר מיילים עם פסיקים בינהם תוביל למשלוח הזמנות למיילים אילו
  3. ואופציה שלישית ומעולה, העלאת קובץ עם רשימה של אנשי קשר, שם פרטי, משפחה ומייל, יגרום ללינקדאין לשלוח לכל הרשימה הזמנות לחיבורים.

 

בפעם הבאה נגלה את אחד המנגנונים החזקים של הלינקדאין, אם לא המשמעותי ביותר חיפוש מתקדם של אנשים,
וכן מה זה ואיך עושים חיפוש בוליאניי בלינקדאין!

 

סיימתם לקרוא אשמח אם תעשו לייק לפוסט כדי שאחרים גם יראו את הפוסט!