לינקדאין לעסקים #6

לינקדאין לעסקים #6

הרשת שלכם – חלק ג' או לצלול למסך הקסם

הגענו לפרק  בו נראה איך  לחפש אנשים לפי קטגוריות ופרמטרים שונים ולהוסיף אותם לקהילה שלנו,

ורק שתי תזכורות:

האחת, אל תתחילו לבנות את הרשת / קהילה שלכם לפני שהפרופיל שלכם מצוין, כן, פחות ממצוין יהיה בזבוז אנרגיה מצדכם. פרופילים טובים מניבים פי 40 אישורים מאנשים אליהם אתם מבקשים להתחבר.

השניה, במשתמש שאינו ממומן, החיפוש יעלה תוצאות רק מהרשת שלכם כלומר מחוברים ברמה 1, 2 ו -3. האנשים המחוברים אליכם ברמה 4 ומעלה כבר לא יעלו בחיפוש.

ללינקדאין יש חלון חיפוש קטן בסרגל בחלק העליון של המסך, אם לא נכתוב כלום בחלון ורק נעשה עליו קליק יתגלה לנו עולם החיפוש של הלינקדאין, עולם עשיר בפרמטרים שיעזור לנו להגיע לאנשים עליהם אנו חולמים.

ניתן לחפש בלינקדאין: אנשים, משרות, תכנים, חברות, בתי ספר וקבוצות. (ראו אדום)

בבחירה של כל אחד מהישויות יעלו פרמטרים אחרים רלוונטים, הקליקו על כל אחת מהישויות כדי לראות מה ניתן לחפש.

אנחנו נתרכז במאמר זה בחיפוש אנשים, והדרך הכי טובה היא באמצעות הקלקה על All Filters המסומן בצהוב.

אופציה זו תפתח מסך עם פילטרים רבים ומעניינים. נעבור על מספר פרמטרים אפשריים:

Connections – ניתן לבחור את רמת הקשר של האנשים אותם אנחנו מחפשים. כדי להתחבר לאנשים חדשים אני ממליצה לסמן את רמה 2 ולהתחיל משם.

Location – ניתן לחפש אנשים לפי מדינות וערים, שימו לה שעניין הערים  נכנס רק לפני זמן יחסית קצר, כשנתיים לערך והרבה מאוד אנשים אם לא הרוב ציינו רק את המדינה בה הם גרים. אז לא הייתי חותכת לפי ערים אלא מדינות או איזורים גדולים. (כמו NY city)

Connection of – יאפשר לנו לעשות חיפוש על אנשים המחוברים למישהו  ספציפי שהוא חבר שלנו ברמה 1. את זה נוכל  לעשות רק אם פרמטר מסוים דלוק (על פרמטר זה נדבר בהמשך). למה לחפש אנשים שמחוברים למישהו? כי הוא בתחום שלנו, קולגה או מתחרה…

Industries – פרמטר זה מאפשר לנו לחתוך לפי תעשיות.   רשימת התעשיות תשלחנה למבקשים.

ניתן להקליד את האותיות הראשונות של התעשיה ולינקדאין יפתח את הרשימה, מתוכה תוכלו לבחור את התעשיה המבוקשת, למשל את תקליקו pha תופיעה תעשית ה Pharma  אותה תוכלו לבחור. וכך גם בשאר השדות הטקסטואלים  שמתחתם מופיעה רשימה.

לעיתים אני נשאלת מה זו הרשימה הזו ? אז בעצם אלה 5 התוצאות עם כמות האנשים הכי גבוהה ברשת שלכם, למשל אם בראש הרשימה מופיעה Computer software (באדום), משמע שהמספר הגדול ביותר של אנשים ברשת בתנאי החיפוש הנוכחיים הינם מתעשיה זו.

חמשת הפרמטרים המסומנים בצהוב, הינם טקסטואלים , אם למשל תכתבו בשם david יופיעו כל האנשים שהשם הפרטים הוא David  וכך הלאה.

  • אם תמלאו  ערכים מספר שדות, תוצאת החיפוש תהיה חיתוך של הערכים האלה, כלומר משהו שהוא גם וגם וגם….
  • אחרי מילוי הפרמטרים הרצויים והקלקה על Apply תופיע הרשימה של האנשים המבוקשים ואליהם פשוט התחברו על ידי הקלקה על Connect.
    ניתן כך לבקש בקלות 100 בקשות התחברות ביום בפחות מ 10 דקות !
  • תמיד אפשר לחזור ל all filters ולדייק את החיפוש.
  • אם רוצים לנקות את הפרמטרים ניתן להקליק על clear  ולהתחיל מחדש.

כפי שכבר אמרתי פעמים רבות, בעיני זה מסך הוא מסך הקסם של הלינקדאין, באמצעותו אפשר ליצור רשת חזקה ופעילה. הרעיון הוא לא רק להתחבר למי שמכירים אלא דווקא לאנשים שמעניינים אתכם עיסקית שהם חדשים. לקוחות חדשים, ספקים חדשים, יועצים מומחים או אחרים אותם אתם רוצים בקהילה שלכם, ואליהם אתם חולמים להחשף !

אז התנסו ,הגדילו את הרשת שלכם ומוזמנים לשאול שאלות.

בפעם הבאה אביא תכלס דוגמאות , איך לבצע חיפושים שונים.
למידע על סדנת לינקדאין פרקטית לאנשי מכירות, פיתוח עיסקי ובעלי עסקים יש ללחוץ כאן
סיימתם לקרוא אשמח אם תעשו לייק לפוסט כדי שאחרים גם יראו את הפוסט!    
תגובה אחת
  1. יוסי הראל

    סקירה מצוינת, מבקש רק להוסיף, שהלינקדאין (חושש שרק במעמד פרימיום), משתף פעולה עם היומן, ולפני פגישה, יציע לכם להתבר לאנשים ששמותיהם מופיעים ביומן…
    עצה נוספת. יש במעמד פרימיום, רישום במחיר מופחת מאד, כאשר אתם מציינים Job Seeker…
    סופש נהדר