ממי מועמדים קונים / או איך לההפך ל Trusted Advisor של המועמדים שלכם?


הקפיצה המקצועית הבאה של צוותי גיוס, מושתתת על ההבנה שמגייסים הם גם "קונים" אך לגמרי גם "מוכרים", ולפיכך יכולות המכירה של צוותי גיוס הם המקפצה שיביאו אותם מוכנים לשנים הבאות.

הכישורים  המכירתיים של צוות הגיוס יהיו לשון המאזנים בין הצלחה לבינוניות בגיוס טלנטים !

במאמר הקודם יצרתי בהירות על החיבור בין יכולות המכירה של צוותי גיוס לבין הבאת טלנטים, ראו מאמר 1 – תהליך הגיוס כתהליך מכירה וקניה.

בפרק הזה אני רוצה לדון בשאלה, ממי אנשים קונים? או במילים אחרות איך לההפך ל Trusted advisor של המועמד בתהליך הגיוס, להיות זה שנוח ונעים למועמד לעבוד איתו ולעבור איתו את התהליך.

 ראינו שהמועמד מעבר לכך שהוא מוכר את עצמו הוא עובר תהליך של קניה, הוא מחפש משרה, ויוצא לשוק למצוא אחת.

במפגש עם הארגון המועמד הוא גם על תקן קונה, בוודאי אם הוא טלנט מבוקש ומעניין.

אז ממי אנשים קונים? או ליתר דיוק, אם אנחנו רוצים שיקנו מאיתנו איך אנו צריכים להתנהל?

אנשים קונים מאנשים שהם בוטחים בהם !

ובמי אנשים בוטחים?

פעולת ה "לבטוח" מתחלקת לשני רבדים;

לבטוח במשהו ברמה האישית ולבטוח במשהו ברמה המקצועית, אנו צריכים להשיג את שניהם ודי מהר ❗ אנו רוצים שהמועמד יבטח בנו ברמה אישית וגם ברמה מקצועית, שנתחבב עליו מהר ושיהיה לו רספקט מאיתנו בצד המקצועי.

אם נשיג את שניהם נוכל להוביל את המועמד בביטחה ולקדם את המכירה שלנו של הארגון והמשרה.

 מגייסים טובים כמו גם אנשי מכירות טובים יוצרים מערכת יחסים עם המועמד/ לקוח שבו הלקוח בוטח בהם בתהליך גם אם יש עלויות ומורדות, התלבטויות וודאויות.

איך עושים את זה ובפרק זמן מהיר ? בצד האישי – הפגנת אוטנטיות, אנושיות ואמיתיות, ובצד המקצועי – לדעת על מה אנחנו מדברים ועם מי. המון הכנה, לימוד וצמיחה כל הזמן.

כשאנחנו רוצים להיות מגייסים טובים, אנו צריכים ללמוד את האומנות הזו של להיות כאלה שניתן לבטוח בנו.

המשך יבוא… בפרק 3