אירועי kickoff
ישיבות צוות
מפגשים לשותפים
כנסים
שולחנות עגולים
ימי הדרכה
אירועי kickoff
ישיבות צוות
מפגשים לשותפים
כנסים
שולחנות עגולים
ימי הדרכה
ניהול זמן למגייסים
איך לחסוך לפחות עוד שעה ביום עבודה, מהם גזלני זמן חיצוניים ופנימיים, ואיך מתמודדים איתם. איך הופכים את הפוקוס לכלי להצלחה.
איך צריך להראות פרופיל לינקדאין של מגייס.ת
מגייסים הם הפנים של הארגון !
איך בונים פרופיל לינקדאין מנצח למגייסים, שיצור רושם ראשוני מעולה ויגרום מידית למועמדים לבטוח ולהתעניין בחברה.
אומנות הגיוס של אנשי מכירות
איך מגדירים איזה איש מכירות אנו צריכים, איזה סוגי אנשי מכירות קיימים בכלל ואיך מאתרים אותם. מה ייחודי בראיונות של אנשי מכירות ואיך צולחים אותם.
חקירת משרה- לא להתחיל גיוס בלעדיה!
הבסיס להצלחת הגיוס הוא תהליך חקירת משרה, איך לומדים על המשרה והחברה, ומה צריך להבין כבר בתחילת הדרך בשביל להצליח בכל שלב בתהליך הגיוס.
תהליך הגיוס כתהליך מכירה
לא מצליחים להדליק את המועמדים על משרה? לא יודעים לטפל בהתנגדויות? לא מבינים מה יביא מועמד לתהליך?
בואו לשמוע הרצאה מעצימה על תהליך הגיוס כתהליך מכירה
Sales Navigator למגייסים כלי מעולה של לינקדאין
סיילס נביגייטור מאפשר להרחיב את מהליכי הסורסינג שאנו עושים בלינקדאין באמצעות פילטרים נוספים, יכולות בניית קבוצות ועוד אופציות מצוינות ששווה להכיר. למתקדמים !
הסודות של ניהול תהליכי גיוס מוצלחים
מעבר לצורך באיתור מועמדים, ראיונות והסכמים, הסוד של הצלחת תהליך גיוס יושב דווקא על ניהולו. הטיפים, המהמורות והסודות של ניהול תהליך גיוס נכון
טיפים לעבודה נכונה עם גורמי גיוס חיצוניים
חברות ההשמה, הד הנטרים ומגייסים חיצוניים הם יד ימינם של המגייסים הפנימיים, איך ממנפים את העבודה מולם ואיך מלהיבים אותם להביא את הטלנטים הכי טובים לחברה שלכם.
רתימת מנהלים מגייסים לתהליך הגיוס
האם הגיוס הוא רק התפקיד של הגיוס ? איך רותמים את הארגון ובעיקר את המנהלים המגייסים, להיות יותר אקטיביים ופחות פסיביים בתהליך הגיוס.
ראיונות מצביים – איך לנהל ראיון שיאפשר להכיר את המועמד.ת באופן מיטבי
לראיין זו מיומנות, נדבר על שיטה שתאפשר לנו באופן מהיר להכיר יותר לעומק מועמדים על צדדיהם השונים, מיועד לאנשי HR ומנהלים מקצועיים שמגייסים.
הקשבה ככלי משמעותי בגיוס
מהי הקשבה אקטיבית ואיך באמצעות הקשבה אקטיבית נעמיק בהבנת נושאים, סיטואציות, הבנת הנאמר ומה שלא נאמר, וחיבור חזק יותר לאינטואיציה שלנו.
ניהול זמן למגייסים
איך לחסוך לפחות עוד שעה ביום עבודה, מהם גזלני זמן חיצוניים ופנימיים, ואיך מתמודדים איתם. איך הופכים את הפוקוס לכלי להצלחה.
איך צריך להראות פרופיל לינקדאין של מגייס.ת
מגייסים הם הפנים של הארגון !
איך בונים פרופיל לינקדאין מנצח למגייסים, שיצור רושם ראשוני מעולה ויגרום מידית למועמדים לבטוח ולהתעניין בחברה.
אומנות הגיוס של אנשי מכירות
איך מגדירים איזה איש מכירות אנו צריכים, איזה סוגי אנשי מכירות קיימים בכלל ואיך מאתרים אותם. מה ייחודי בראיונות של אנשי מכירות ואיך צולחים אותם.
חקירת משרה- לא להתחיל גיוס בלעדיה!
הבסיס להצלחת הגיוס הוא תהליך חקירת משרה, איך לומדים על המשרה והחברה, ומה צריך להבין כבר בתחילת הדרך בשביל להצליח בכל שלב בתהליך הגיוס.
תהליך הגיוס כתהליך מכירה
לא מצליחים להדליק את המועמדים על משרה? לא יודעים לטפל בהתנגדויות? לא מבינים מה יביא מועמד לתהליך?
בואו לשמוע הרצאה מעצימה על תהליך הגיוס כתהליך מכירה
Sales Navigator למגייסים כלי מעולה של לינקדאין
סיילס נביגייטור מאפשר להרחיב את מהליכי הסורסינג שאנו עושים בלינקדאין באמצעות פילטרים נוספים, יכולות בניית קבוצות ועוד אופציות מצוינות ששווה להכיר. למתקדמים !
הסודות של ניהול תהליכי גיוס מוצלחים
מעבר לצורך באיתור מועמדים, ראיונות והסכמים, הסוד של הצלחת תהליך גיוס יושב דווקא על ניהולו. הטיפים, המהמורות והסודות של ניהול תהליך גיוס נכון
טיפים לעבודה נכונה עם גורמי גיוס חיצוניים
חברות ההשמה, הד הנטרים ומגייסים חיצוניים הם יד ימינם של המגייסים הפנימיים, איך ממנפים את העבודה מולם ואיך מלהיבים אותם להביא את הטלנטים הכי טובים לחברה שלכם.
רתימת מנהלים מגייסים לתהליך הגיוס
האם הגיוס הוא רק התפקיד של הגיוס ? איך רותמים את הארגון ובעיקר את המנהלים המגייסים, להיות יותר אקטיביים ופחות פסיביים בתהליך הגיוס.
ראיונות מצביים – איך לנהל ראיון שיאפשר להכיר את המועמד.ת באופן מיטבי
לראיין זו מיומנות, נדבר על שיטה שתאפשר לנו באופן מהיר להכיר יותר לעומק מועמדים על צדדיהם השונים, מיועד לאנשי HR ומנהלים מקצועיים שמגייסים.
הקשבה ככלי משמעותי בגיוס
מהי הקשבה אקטיבית ואיך באמצעות הקשבה אקטיבית נעמיק בהבנת נושאים, סיטואציות, הבנת הנאמר ומה שלא נאמר, וחיבור חזק יותר לאינטואיציה שלנו.
8 הרצאות לצוותי מכירות ושיווק
לינקדאין – להיות או לא להיות
הרשת העיסקית המובילה בעולם, אפקטיבית ביותר לאיתור לידים ולקוחות חדשים בארץ ובעולם וחובה לכל ארגון שמוכר B2B, מהי ואיך משתמשים בה.
איך צריך להראות פרופיל לינקדאין של איש/אשת מכירות
אנשי מכירות הם הפנים של הארגון, איך בונים פרופיל לינקדאין מוכר לאיש/אשת מכירות, שיצור Trust בעת קבלת בקשה לחיבור או פניה וייצג גם את החברה ומוצריה
Sales Navigator לאנשי מכירות למצוא, לעקוב, למכור
כלי נפלא נוסף מבית לינקדאין, הסיילס נביגייטור, מה אפשר לעשות על הכלי הנהדר הזה, ואיך מביאים לידים באופן סיסטמטי על בסיס יומי
אומנות הפניה ישירה ראשונה ללקוח פוטנציאלי
המייל הראשון, ההודעה הראשונה, זו שאמורה לפתוח את הדלת לשיחה ישירה עם לקוח – איך עושים את זה נכון ואיך לא !
להקפיץ את דף החברה שלכם בלינקדאין
דף חברה, הישות המאתגרת יותר לבניה בלינקדאין, כל הטיפים, החידושים והפיצ'רים שלינקדאין מאפשרת בדף החברה ואיך עושים את זה נכון.
מתודולוגית המכירות ב Social
הרשתות החברתיות ובראשן לינקדאין יצרו שיטת מכירות חדשה ושונה – social selling, מה המתודולוגיה ושלביה השונים, הרצאה חובה לכל מקצוענ.ית מכירות.
מנגנון המופלא לאיתור לקוחות ואחרים בלינקדאין
מנגנון החיפוש בלינקדאין בו בד"כ מתמחים דווקא המגייסים, עם דגש על מנגנון הפילטרים המאפשר איתור מדויק של לקוחות פוטנציאלים ופתיחת קשר ישיר איתם.
הקשבה – היכולת הכי חשובה בתחום המכירות
מהי הקשבה אקטיבית ואיך באמצעותה נבין יותר את צרכי הלקוח האמיתיים, נבין סיטואציות, מה שנאמר ומה שלא נאמר, ונוכל לתת מענה ללקוחות שלנו שיזכו אותנו בסגירת העיסקה.
לינקדאין – להיות או לא להיות
הרשת העיסקית המובילה בעולם, אפקטיבית ביותר לאיתור לידים ולקוחות חדשים בארץ ובעולם וחובה לכל ארגון שמוכר B2B, מהי ואיך משתמשים בה.
איך צריך להראות פרופיל לינקדאין של איש/אשת מכירות
אנשי מכירות הם הפנים של הארגון, איך בונים פרופיל לינקדאין מוכר לאיש/אשת מכירות, שיצור Trust בעת קבלת בקשה לחיבור או פניה וייצג גם את החברה ומוצריה
Sales Navigator לאנשי מכירות למצוא, לעקוב, למכור
כלי נפלא נוסף מבית לינקדאין, הסיילס נביגייטור, מה אפשר לעשות על הכלי הנהדר הזה, ואיך מביאים לידים באופן סיסטמטי על בסיס יומי
אומנות הפניה ישירה ראשונה ללקוח פוטנציאלי
המייל הראשון, ההודעה הראשונה, זו שאמורה לפתוח את הדלת לשיחה ישירה עם לקוח – איך עושים את זה נכון ואיך לא !
להקפיץ את דף החברה שלכם בלינקדאין
דף חברה, הישות המאתגרת יותר לבניה בלינקדאין, כל הטיפים, החידושים והפיצ'רים שלינקדאין מאפשרת בדף החברה ואיך עושים את זה נכון.
מתודולוגית המכירות ב Social
הרשתות החברתיות ובראשן לינקדאין יצרו שיטת מכירות חדשה ושונה – social selling, מה המתודולוגיה ושלביה השונים, הרצאה חובה לכל מקצוענ.ית מכירות.
מנגנון המופלא לאיתור לקוחות ואחרים בלינקדאין
מנגנון החיפוש בלינקדאין בו בד"כ מתמחים דווקא המגייסים, עם דגש על מנגנון הפילטרים המאפשר איתור מדויק של לקוחות פוטנציאלים ופתיחת קשר ישיר איתם.
הקשבה – היכולת הכי חשובה בתחום המכירות
מהי הקשבה אקטיבית ואיך באמצעותה נבין יותר את צרכי הלקוח האמיתיים, נבין סיטואציות, מה שנאמר ומה שלא נאמר, ונוכל לתת מענה ללקוחות שלנו שיזכו אותנו בסגירת העסקה.
2 הרצאות העצמה אישית ומקצועית
ההקשבה ככלי משמעותי ליצירת הצלחה
מהי הקשבה אקטיבית ואיך באמצעות הקשבה אקטיבית נעמיק בהבנת נושאים, סיטואציות, הבנת הנאמר ומה שלא נאמר, וחיבור חזק יותר לאינטואיציה שלנו.
עקרונות פעולה של אלופים
הרצאה בה נסרוק בקצרה שבעה עקרונות פעולה של אלופים, שמובילים לצמיחה, שיפור מערכות יחסים ושיפור תוצאות. הרצאה מעצימה, אינטראקטיבית ואנרגטית!
הקשבה – היכולת הכי חשובה בתחום המכירות
מהי הקשבה אקטיבית ואיך באמצעותה נבין יותר את צרכי הלקוח האמיתיים, נבין סיטואציות, מה שנאמר ומה שלא נאמר, ונוכל לתת מענה ללקוחות שלנו שיזכו אותנו בסגירת העסקה.
עקרונות פעולה של אלופים
הרצאה בה נסרוק בקצרה שבעה עקרונות פעולה של אלופים, שמובילים לצמיחה, שיפור מערכות יחסים ושיפור תוצאות. הרצאה מעצימה, אינטראקטיבית ואנרגטית!
*ההרצאות הן בין 45-90 דקות, ואינן מחליפות סדנאות מעמיקות בנושא.