סדרת פוסטים בנושא: ניהול לינקדאין ארגוני – פרק 2

ניהול לינקדאין ארגוני - פרק 2

 למה שמישהו ירצה בכלל לעקוב אחרי דף החברה שלכם ?

שבוע שעבר דברתי על הדבר הבסיסי ביותר של איך פותחים דף חברה בלינקדאין. דף החברה הוא רק אלמנט אחד בתוך הנושא ההוליסטי של לינקדאין ארגוני, אך צריך להתחיל בו.
השלב הבא אחרי בניית הדף והעלאת מספר תכנים, זה הבאת עוקבים לדף החברה, אחרת מה הטעם בדף חברה (חוץ מלתת קצת מידע אם משהו אי פעם מסתכל…ולמשוך את הלוגו לפרופיל…)

אז היום נעסוק ב – ❈ 🎀 עוקבים 🎀 ❈ – איך להביא לדף החברה עוקבים❓ – אתן את הטיפים המקובלים וטיפים נוספים יצירתיים.

אבל רגע ❗❗❗פוס, לעצור !
למה שאנשים בכלל ירצו לעקוב אחרי דף החברה שלכם ?, עוד דף חברה לעקוב אחריו❓❗❓❗


לפני שאתם מתחילים להזמין אנשים לדף החברה שבו וחישבו ברצינות, מי האנשים שתרצו להזמין ומה הערך שאתם  יכולים להביא לקוראים שלכם בדף החברה ? מה יוצא להם מלעקוב אחרי דף החברה שלכם ? – אף אחד לא יאשר את הצעת ההצטרפות שלכם אם לא יצא לו משהו מזה משהו – What's in it for me !

בתהליך שעשיתי עם כמה חברות עלו הכוונים הבאים:

☑ חברת תוספי מזון מביאה לקוראים שלה טיפים בריאותיים באמצעות מאמרים, אינפוגרפיקות וטיפים פרקטים ליום יום.

☑ חברת תוכנה בתחום ה CRM מביאה לקוראים שלהם מ- טיפים בתחומים שונים (לפי המודולים, מכירות, שירות וכו) ועד לטרנדים בעולם הניהול, השירות המכירות ועוד

☑ חברה אחרת מעלה הרבה משרות שמרוכזות ב JOBS  בדף החברה ומעלה תכנים מהיחצנים את חיי היום יום בחברה , כלומר מנצלת את הדף למיתוג מעסיק.

☑ חברה בתחום ניהול ציי רכב של ארגונים  מעלה טיפים בתחומים רלוונטים, תחזוקת רכב, טכנולוגיות חדשות בתחום הרכב ועוד ועוד.

 כל חברה באשר היא שיש לה מוצר או שירות יכולה להביא ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאלים ערך ובכך לחבר את הלקוח לחברה, ולצד זה גם למכור, להציג את אנשי החברה ועוד, הכל  בדף החברה (זה בפרק על פרסומים בדף החברה).

 

ועוד רגע… האם אתם מבינים כמה זה נהדר שיש לחברה אלפי או עשרות אלפי עוקבים וכמה ביזנס אפשר להביא מזה ? (ללא ועם עלות ?)

אם רוצים שדף חברה יניב תוצאות יש להתחייב לנהל את דף החברה בהתמדה ולאורך זמן !

 

ועכשיו, לאחר ההבנות האלה אפשר לגשת לחבר אנשים לדף החברה, מה הדרכים האפשרויות ?

☑ האדמין של הדף יכול להזמין חברים לדף החברה. הכנסו לדף החברה (צד ימין למעלה – admin tools) אופציית Invite connections ותוכלו להזמין עד 250 איש בחודש מהחברים שכבר מחוברים אליכם.  ניתן לפלטר את החברים לפי: מקום (מדינה, עיר), חברה נוכחית, מקומות שלמדו, ותעשיה.  

העצה שלי אליכם, הוסיפו כל פעם אנשים מהחברה כאדמינים ובקשו מהם להזמין את החברים שלהם. הכנסו ל admin tools — > manage admins והוסיפו את מי שתרצו ברמת content admin.   אחרי זמן מה,  משהוזמנו החברים הורידו אותו והוסיפו אחרים. כך לאט לאט תבנו את העוקבים אחרי הדף שלכם.


☑ הוסיפו בחתימה של כל העובדים בחברה הזמנה לעקוב אחרינו בדף הפרופיל והלינק.


☑ כיון שניתן לראות מי הצטרף ומתי , תוכלו לעשות מבצעים של הצטרפות עם פרסים, להכין פוסט שכל העובדים  יעלו בפרופיל שלהם ולהציע פרס שיוגרל בין המצטרפים לדף החברה בחודש X. כבר עשיתי את זה עם חברות ועבד מעולה !

☑  להכין פעם בזמן קצוב פוסטים שיועברו לאנשים בארגון, להזמנת אנשים לדף החברה. יהיה בו הסבר למה להצטרף, אילו תכנים יעלו וכו ! פוסט צבעוני, מזמין ומחייב.

 

☑ וובינר בנושא מעניין שכדי להשתתף יש לעקוב אחרי דף החברה וגם לשלוח פרטים בדף נחיתה.

יש לכם עוד רעיונות איך למשוך עוקבים לדף החברה – נשמח לשמוע !!!!

רוצים שננהל את הלינקדאין הארגוני שלכם ❓ כתבו לי 📩 tchia@connectim.co.il