בפרק א', למדנו איך מעלים פוסט ומה על האפציות החדשות והמעולות שלינקדאין מאפשרים לנו.

בפרק הזה נעמיק לתוך :
  1. מה זה תוכן טוב לפוסט? 
  2. באיזה תדירות מעלים פוסט?
  3. סודות מבוני האלגוריתם של לינקדאין ליצירת חשיפות משמעותיות

 

אחד החסמים שאני נתקלת בהם בישיבות עם אנשי שווק ובטח עם אנשי מכירות זו הטענה שאין לנו מספיק תוכן או בעגה המקצועית…. קונטנט.  ולאחר שיחה לא ארוכה כל ארגון מגלה איך הוא יכול ליצור תוכן  שיתאים לצרכים שלו ודי במהירות.

 

מה סוגי התוכן שניתן להעלות?

להלן חלק מהתכנים שניתן להעלות:

כתיבה מקורית :

  • כתיבה מקורית יכולה להיות פוסט מקצועי שיכתבו אנשי המקצוע, הפריסיילים, ארכיטקטים, CTO ומומחי המוצר. אם יש לכם 6  כאלה, וכל אחד כותב מאמר מקצועי פעם בחצי שנה, כבר יש לכם מאמר מקצועי לחודש. זה לא צריך להיות סיפור ארוך….. זה גם יכול להיות טיפים וטריקים ועוד ועוד.
  • כתיבה מקורית יכולה לכלול גם סיפורי לקוח, שאתם כותבים או היצרן מכין. Use cases או סיפור הצלחה שפרסמתם בעיתונות.
  • אם יש לכם בלוג בחברה תוכלו למחזר חומרים ישנים אך רלוונטים.

תוכן שיצרו אחרים :

מצאו כתבות ואפילו סרטונים שיצרו אחרים, לא מתחרים, אך כן יועצים, מומחים ועוד, ואם זה חומר ראוי ומביא ערך פרסמו אותו.
תנו כמה משפטים מקדימים שלכם כדי למתג אתכם בתחום ופרסמו.

תמונות :

מומלץ להעלות תמונות מחיי החברה כדי ליצור מיתוג מעסיק וניראות, כמו כן תמונות מאירועים של החברה וכנסים בהם אתם משתתפים. אם יש לכם דוכן בכנס בודאי צלמו אותו.

ציטוטים :

מיצאו ציטוטים שרלוונטים לתחום שלכם (זה קל מאוד , כתבו בגוגל quotes ואת הנושא, ובדקו בimages ) אין נושא שאין עליו ציטוטים !!! שימו על image  שלכם או השתמשו בתמונה שמצאתם והנה לכם מיתוג שאנשים אוהבים. ציטוטים זה אחד האמצעים לקבל המון לייקים. נסו !

סרטונים :

הקליטו סרטונים ולייבים בכנסים,  או whiteboards והעלו אותם בלינקדאין. לחברות שמייצגות יצרנים – מצאו את כל הסרטונים שהיצרן יצר והעלו דברים רלוונטים, חפשו ב YouTube את היצרן והערוץ שלו.

משרות :

העלו משרות של החברה שלכם למרות שאתם לא HR. כך תמתגו את החברה ותיצור מיתוג של חברה מגייסת.

זוהי רק טעימה למה ניתן להעלות ובאילו תכנים ניתן להשתמש !!
כמויות, תדירות וזמנים בהעלאת תוכן ?

פעם בשבוע – כלל האצבע שלי, הוא העלאת תוכן חדש אחד לפחות פעם בשבוע !

3 פעמים בשבוע – את אותו תוכן לפרסם שוב עוד פעמיים למשל ראשון, שלישי וחמישי, או שישי,

השעות הטובות – מנסיוני השעות הכי טובות לפרסום הן  8:00-8:30 –  על הבוקר מקבלים את כמות החשיפות הגדולה ביותר,  אחכ" אפשר אחרי ארוחת הצהריים ובשעות הערב. מנסיוני, ימי שישי בבוקר הם מעולים לפרסום.  לאנשים יש את הפנאי לשוטט ברשתות החברתיות בזמן זה.

טיפים ליצירת חשיפה משמעותית של פוסטים:
  1. לינקדאין אוהבים סרטונים, העלאת סרטונים (לא יוטיוב) זוכה לחשיפה משמעותית.
  2. Kudos – פיצ'ר הפרגון החדש של לינקדאין, פרגן וקבל המון חשיפות
  3. שימו השטאגים # בפוסט, זה מעלה את החשיפה.
  4. אם אתם רוצים להרוג את החשיפות שלכם שימו לינק ותנו לו להפתח !, זה מוריד את החשיפות לעשרות במקום אלפים. מה שצריך לעשות זה לסגור את הלינק שנפתח ולשים במקום תמונה למשל…..

סגרו באמצעות את הלינק שנפתח והעלו במקום זה תמונה

.

תוכלו ללמוד מה מתאים לכם ומה עובד לכם, מחזרה לפוסטים ובדיקת החשיפה שנוצרה !

 

ובפוסט הבא, עוד טיפים פרקטים לקידום פוסטים, איפה הבלוג שלכם בלינקדאין?, ואיך עוד עושים Engagement עם האנשים בקהילה שבניתם.
למידע על סדנת לינקדאין פרקטית לאנשי מכירות, פיתוח עיסקי ובעלי עסקים יש ללחוץ כאן

סיימתם לקרוא אשמח אם תעשו לייק לפוסט כדי שאחרים גם יראו את הפוסט!